Merhabalar,
Claude Code ile calisabilicek, sinirsiz yada yuksek limitli, Claude ariyorum.
Claude Code CLI ile kullanicagim.
Opus 4.6 ve Sonnet 4.6 Haiku 4.5 desteklemesini istiyorum ( Haiku 4.5 zaruri degil )
Fiyat Teklifleri icin PM yada Konu ya donus saglayabilirsiniz
simdiden tesekkur ederim iyi haftasonlari
Claude Code Opus 4.6 Sonnet 4.6 ihtiyac
2
●212
- 05-04-2026, 18:34:08
- 05-04-2026, 18:35:26https://www.r10.net/hesap-lisans-ali...n-11088-a.html
Claude Max 20x mevcuttur, kendi hesabınızı yükseltiyoruz. - 05-04-2026, 19:26:31claude max 5x 75 dolar 20x 160 dolardan yardımcı olalım