Konu açılalı 2 hafta olmuş ama belki başka arayanlar olur diye paylaşayım. Ben 7 senedir Netspeed kullanıyorum gayet memnunum, arada ref kodu da sıkıştıralım hatta " GXBODN " buyurun belki geçmek isteyenler olur 12 ay boyunca aylık 50 tl indirim sağlıyordu sanırım. Şunu söyleyeyim, uzun uzun taahhütler yapmayın hiçbir zaman ki kolayca sağlayıcı değiştirebilin, esnekliğiniz olur sizi orada kimse tutmaz yani beğenmezseniz birkaç ay sonra ben gidiyorum der başka yere geçersiniz.