Merhaba arkadaşlar.

Bünyemizde bulunan sunucuya Microsoft Exchange Server kurdurmak istiyorum. Konu ile ilgili iş yapan arkadaşlar var ise tarafıma ulaşabilir mi?

Teşekkürler...