Selamlar 👋🏼
Trendyol'dan mutlaka alışveriş yapıyoruz.
Yaptığınız alışverişlerde, sizlere nakit iadesi yapıyorum.
● Öncelikle almak istediğiniz ürün veya ürünlerin linkini bana atıyorsunuz.
● Ben size, ürün veya ürünleri satın alacağınız Trendyol koleksiyon linkini gönderiyorum.
● Siz istediğiniz kuponu, indirimi vs kullanıp taksitli/nakit/Trendyol cüzdan şeklinde ödemeyi yapıp siparişi geçiyorsunuz.
● 24/48 saat içerisinde bana gelen raporda siparişiniz göründüğü anda iadenizi anında hesabınıza gönderiyorum.
İade oranları:
● Elektronik: %1
● Elektronik dışı kategoriler: %5
● Trendyol yemek: 5 TL
● Trendyol market: 10 TL
İLETİŞİM: DM yada Telegram.
Telegram: labrandaman
NOT: YAPTIĞINIZ ALIŞVERİŞLER 24-48 SAAT İÇERİSİNDE RAPORA YANSIR. RAPORA YANSIMADAN ÖDEME YAPMIYORUM BUNDAN SONRA. ÇÜNKÜ, R10 DA 3*4 KİŞİYE SİPARİŞTEN HEMEN SONRA ÖDEME YAPTIM. FAKAT ONLAR, SİPARİŞTEN BİRAZ SONRA SİPARİŞİ İPTAL ETMİŞLER. CİDDEN BÖYLE BİR ŞEYE TENEZZÜL ETMEK ÇOK SAÇMA VE ÇOK GARİP. ART NİYETLİ İNSANLAR HER YERDE MAALESEF.
Trendyol Nakit İade
13
●920
- 28-03-2022, 11:55:44
- 28-03-2022, 12:05:09Trendyol tüm elektronik ürünlerde, fiyat farketmeksizin, çok düşük komisyon veriyor. Bu ürün yüksek rakamlı bir ürün evet doğru. Ama dediğim gibi elektronik olduğu için komisyon düşük. 100 TL nakit iadesi yapabilirim.UzmanTarih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-03-2022, 15:56:04Yaptığım alış veriş iadesi yapıldı. Çok güvenilir ve saygıdeğer bir kişilik. Bir başka alışverişte görüşmek üzere...
- 31-03-2022, 16:00:41Çok teşekkür ederim, çok sağolun. 😇sari_simsek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-04-2022, 14:44:08edit: devam ediyormavi_medya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle