Selamlar 👋🏼

Trendyol'dan mutlaka alışveriş yapıyoruz.

Yaptığınız alışverişlerde, sizlere nakit iadesi yapıyorum.

● Öncelikle almak istediğiniz ürün veya ürünlerin linkini bana atıyorsunuz.

● Ben size, ürün veya ürünleri satın alacağınız Trendyol koleksiyon linkini gönderiyorum.

● Siz istediğiniz kuponu, indirimi vs kullanıp taksitli/nakit/Trendyol cüzdan şeklinde ödemeyi yapıp siparişi geçiyorsunuz.

● 24/48 saat içerisinde bana gelen raporda siparişiniz göründüğü anda iadenizi anında hesabınıza gönderiyorum.

İade oranları:
● Elektronik: %1
● Elektronik dışı kategoriler: %5
● Trendyol yemek: 5 TL
● Trendyol market: 10 TL

İLETİŞİM: DM yada Telegram.
Telegram: labrandaman

NOT: YAPTIĞINIZ ALIŞVERİŞLER 24-48 SAAT İÇERİSİNDE RAPORA YANSIR. RAPORA YANSIMADAN ÖDEME YAPMIYORUM BUNDAN SONRA. ÇÜNKÜ, R10 DA 3*4 KİŞİYE SİPARİŞTEN HEMEN SONRA ÖDEME YAPTIM. FAKAT ONLAR, SİPARİŞTEN BİRAZ SONRA SİPARİŞİ İPTAL ETMİŞLER. CİDDEN BÖYLE BİR ŞEYE TENEZZÜL ETMEK ÇOK SAÇMA VE ÇOK GARİP. ART NİYETLİ İNSANLAR HER YERDE MAALESEF.