• 22-11-2021, 13:16:19
    #1
    Merhabalar,

    Elinde Tradingview lisansı olan var mıdır ? Ortak kullanım yada devir eden vb. olabilir.

    İyi çalışmalar dilerim.
  • 22-11-2021, 13:17:07
    #2
    Dönüş sağlandı
  • 22-11-2021, 13:21:23
    #3
    Merhaba.

    1 aylık hesap sağlayabilirim,ihtiyaç devam ediyorsa yorumumu beğenmeniz yeterli.