Arkadaşlar selam, Windows 11'e geçtikten sonra anakart değişikliği yaptığım için lisans gitti. Yeniden lisans almam gerek ama 10 mu almalıyım 11 mi bilemedim. Hasılı uygun fiyatlı sorunsuz lisans satışı yapan arkadaşlar teklif sunarsa sevinirim. Teşekkürler.