• 24-11-2013, 21:50:41
    #10
    Konuyu aktif görünce REDSTATiON kampanya yapmış sandım
  • 24-11-2013, 22:29:00
    #11
    gokhanua adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu aktif görünce REDSTATiON kampanya yapmış sandım
    Aynen, bir sevinçle atladım ki ne göreyim.. Hüsran...
  • 24-11-2013, 22:36:43
    #12
    gokhanua adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu aktif görünce REDSTATiON kampanya yapmış sandım
    El değiştirdikten sonra kampanya yapması bir hayli zor, işleri çok ciddi tutmaya başlamışlar.
    Eskiden son ödeme günlerinde gayet esnek davranırlardı maalesef artık ödemeyi son gün yaparsanız ek 20 sterlin ücret almaktalar.
  • 24-11-2013, 22:39:09
    #13
    yapmayın beyler kalbime iniyordu