CnCServer adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
2 TB + Disk İçin Nereyi Önerirsiniz ?
17
●1.163
- 09-01-2013, 13:39:28Üyeliği durdurulduteşekkürler senden + kdv ekliyon onn yerine 90 + %18 kdv = 116 TL
- 09-01-2013, 13:53:4390x1.18 yap bakalım 116 mı yoksa 106.2 TL mi görSunucuservisTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fatura kesmediğin nasıl belli Sami dimi
- 09-01-2013, 18:40:17OVH da sonradan sunucu üzerinde hdd ram veya başka bir upgrade işlemi donanımsal olarak yapılmamakta, şayet hdd ihtiyacınız ilerleyen günlerde artacak ise bu model daha çok işinize yarayabilir.Lingly adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
16GB - i5 - Limitsiz Trafik 100Mbps
CPU: Intel Core i5-2400
Ram: 16 GB DDR3
Disk: 2x 2TB - SATA2
İşletim Sistemi : Windows 2008 Enterprise (Lisanslı Trial değil) ve Linux Ücretsiz
D / U: 100Mbps Dedicated Port
Trafik: Limitsiz (Premium)
Fiyat : 140 TL/Ay + KDV
Lokasyon: Fransa / OVH
SİPARİŞ - 09-01-2013, 18:59:36Site yazılımlarına göre değişir, madem ram fazla depolama amaçlı bu modeli tercih edin.Lingly adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Backup 4TB
CPU: Intel Celeron 1.20+ GHz
Ram: 2 GB DDR2
Disk: 2x2TB SATA2
İşletim Sistemi : Linux Ücretsiz
D / U: 100Mbit Dedicated Port
Trafik: Limitsiz (Premium)
Fiyat : 150 TL/Ay + KDV
Lokasyon: Fransa / OVH - 09-01-2013, 18:59:54Üyeliği durdurulduOVH'da ek olarak 2tb'lık usb hard disk kiralayabilirsiniz,
Ücreti 9.99 euro - 09-01-2013, 21:19:03Üyeliği durduruldusevgili vergi memuru CnCServer fatura isteyen keserim benim işin fark etmezCnCServer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
fatura isterseniz fatura keserim niyetin 2 lokma ekmek yememi istemiyorsan
açıkca söyle sevgili damat bey
Technologie : Sandy Bridge
CPU : Intel Core i5-2400
Cores / Threads : 4 / 4
Fréquence : 3.1GHz / 3.4GHz Turbo Boost
RAM : 16 Go DDR3
Disque dur : 2x 2To SATA2
Bande passante : 100 Mbps garantis
Kişiye Özel Fiyat 110 TL - 10-01-2013, 00:02:54Sami bilmediğin işler hakkında yorum yapma o zaman sevgili damadını da başlatma oki. Fatura kes kesme beni entrese etmez ama hesaplamısını bilmiyorsan yazma buraya yanlış rakamlar. Siz gibi faturasız çalışanlar zaten alıştırdı herkezi burda faturasız hizmet almaya, canlı desteğe gelen giden fatura kullanmıyorum kdv almasanız olurmu diyor.SunucuservisTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3-5 tl kar için ceza yemek isteyen kesmez, istemeyende keser. Fatura Almayanda, kesmeyende suçlu bunu bilsin herkez.
Herkez önünden yesin ne senin kazancında gözüm olur benim nede başkasınınkin de.
