• 15-12-2012, 00:47:26
    #1
    Selam Arkadaşlar

    Windows dedicated'e Wowza Sistemini Kurabilirlermi ?
    İp Tv Sistemi yapacağız
    wowza lisans v.s kurulum Detaylı bilgi istiyoruz.
    Skype : djbaran91

    Saygılarımla
  • 15-12-2012, 01:32:20
    #2
    Lisans alirsaniz kurulum basittir.
    bkz: www.wowza.com
  • 15-12-2012, 20:04:12
    #3
    ok tşk arkadaşlar Bi arkadaş ile anlaşıldı..
  • 12-01-2013, 17:34:49
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Hocam, kim kurduysa bize de gönderin

    Bizim de desteğe ihtiyacımız var.
  • 12-01-2013, 18:04:47
    #5
    TRojan_NETwork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam, kim kurduysa bize de gönderin

    Bizim de desteğe ihtiyacımız var.
    Forumdan victories ile iletişime geçebilirsiniz.
  • 12-01-2013, 20:08:26
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Teşekkür ederim hocam.