Merhaba arkadaşlar,
Bir adet windows sunucumda şifre sıfırlamaya çalışıyorum herşeyi yapıyorum ama son aşama giriş ekranında windows U bastığımda cmd ekranı yerine büyüteç bilmem ile ilgili bir şey çıkıyor.
Bir türlü çıkmadım işin içerisinden ya benim klavyede sorun var yada sunucuda.
Bu konuda bana şifreyi sıfırlayıp verebilecek bir kişi varmı acaba yardım edecek ?
Windows Server 2008 şifre sıfırlama sorunu
4
●661
- 30-11-2012, 22:57:19Windows 2008 yükleme yaptığınız cd üzerindeki rescue moda giriş yapın ardından. Command Prompt açın
cd C:\windows\system 32
Copy cmd.exe Utilman.exe
Sonra sunucuyu yeniden başlatın ve Windows login ekranına geldiğinizde Win + U tuşuna bastığınızda CMD ekranı açılacak ve oraya net user Administrator yenişifre
Ardından yeni şifreniz ile giriş yapabilirsiniz.
Kolay gelsin. - 30-11-2012, 23:04:59Üyeliği durdurulduHocam bunları yapıyorum zaten sorun burada değil. En son Win+U yaptıgımda büyüteç gibi bişey çıkıyor ve ekram %500 büyüyor benim bilisayarımdan kaynaklı bir sorun sanırsam.NOSET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu anda saolsun bir arkadaşlar hallettik tşkler. - 30-11-2012, 23:12:44Üyeliği durdurulduKopyalama işlemi başarıyla yapılıyor ama benim bilgisayarımdan kaynaklanan bir hata yüzüne bu durum ortaya çıkıyor. Farklı bir arkadaşın bilgisayarında denedik işlem tamamlandı.NOSET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle