• 30-11-2012, 18:37:26
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar,

    Bir adet windows sunucumda şifre sıfırlamaya çalışıyorum herşeyi yapıyorum ama son aşama giriş ekranında windows U bastığımda cmd ekranı yerine büyüteç bilmem ile ilgili bir şey çıkıyor.
    Bir türlü çıkmadım işin içerisinden ya benim klavyede sorun var yada sunucuda.
    Bu konuda bana şifreyi sıfırlayıp verebilecek bir kişi varmı acaba yardım edecek ?
  • 30-11-2012, 22:57:19
    #2
    Windows 2008 yükleme yaptığınız cd üzerindeki rescue moda giriş yapın ardından. Command Prompt açın
    cd C:\windows\system 32
    Copy cmd.exe Utilman.exe

    Sonra sunucuyu yeniden başlatın ve Windows login ekranına geldiğinizde Win + U tuşuna bastığınızda CMD ekranı açılacak ve oraya net user Administrator yenişifre
    Ardından yeni şifreniz ile giriş yapabilirsiniz.
    Kolay gelsin.
  • 30-11-2012, 23:04:59
    #3
    Üyeliği durduruldu
    NOSET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Windows 2008 yükleme yaptığınız cd üzerindeki rescue moda giriş yapın ardından. Command Prompt açın
    cd C:\windows\system 32
    Copy cmd.exe Utilman.exe

    Sonra sunucuyu yeniden başlatın ve Windows login ekranına geldiğinizde Win + U tuşuna bastığınızda CMD ekranı açılacak ve oraya net user Administrator yenişifre
    Ardından yeni şifreniz ile giriş yapabilirsiniz.
    Kolay gelsin.
    Hocam bunları yapıyorum zaten sorun burada değil. En son Win+U yaptıgımda büyüteç gibi bişey çıkıyor ve ekram %500 büyüyor benim bilisayarımdan kaynaklı bir sorun sanırsam.
    Şu anda saolsun bir arkadaşlar hallettik tşkler.
  • 30-11-2012, 23:12:18
    #4
    cmd.exe utilman.exe yerine kopyalanmıyordur emin ol kopyaladığınızdan

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:12:18 -->-> Daha önceki mesaj 23:07:21 --

    şu komutla kopyalamayı deneyin copy /Y cmd.exe utilman.exe
  • 30-11-2012, 23:12:44
    #5
    Üyeliği durduruldu
    NOSET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cmd.exe utilman.exe yerine kopyalanmıyordur emin ol kopyaladığınızdan
    Kopyalama işlemi başarıyla yapılıyor ama benim bilgisayarımdan kaynaklanan bir hata yüzüne bu durum ortaya çıkıyor. Farklı bir arkadaşın bilgisayarında denedik işlem tamamlandı.