Merhaba arkadaşlar,
Bir adet windows sunucumda şifre sıfırlamaya çalışıyorum herşeyi yapıyorum ama son aşama giriş ekranında windows U bastığımda cmd ekranı yerine büyüteç bilmem ile ilgili bir şey çıkıyor.
Bir türlü çıkmadım işin içerisinden ya benim klavyede sorun var yada sunucuda.
Bu konuda bana şifreyi sıfırlayıp verebilecek bir kişi varmı acaba yardım edecek ?