Windows 2008 yükleme yaptığınız cd üzerindeki rescue moda giriş yapın ardından. Command Prompt açın
cd C:\windows\system 32
Copy cmd.exe Utilman.exe

Sonra sunucuyu yeniden başlatın ve Windows login ekranına geldiğinizde Win + U tuşuna bastığınızda CMD ekranı açılacak ve oraya net user Administrator yenişifre
Ardından yeni şifreniz ile giriş yapabilirsiniz.
Kolay gelsin.