• 27-11-2012, 16:56:29
    #10
    Üyeliği durduruldu
    linux centosişimi görür... yönetim panellerini daha önce görmediğim için pek bişey diyemiyorum... eğer bi konsol varsa u torrent de kurulumunda sorun çıkmaz dye düşünüyorum anlaşılan o ki sunucuyu satın almadan pek bi sonuca varamicam... kmsufi lerde ks 2g ye tıkladığımda bayağı bi seçenek çıkıyor. onlardan hangisini seçmem gerekli ? hosting, experts, virtualisation,remote desktop şeklinde seçenekler var. onların altlarında da bayağı bi seçenek var. torrent programı kurabilmem ve plesk 30 domain seçeneğini de bulundurmam için hangi seçeneği seçmem gerekiyor ?
  • 27-11-2012, 17:38:04
    #11
    crazy3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    linux centosişimi görür... yönetim panellerini daha önce görmediğim için pek bişey diyemiyorum... eğer bi konsol varsa u torrent de kurulumunda sorun çıkmaz dye düşünüyorum anlaşılan o ki sunucuyu satın almadan pek bi sonuca varamicam... kmsufi lerde ks 2g ye tıkladığımda bayağı bi seçenek çıkıyor. onlardan hangisini seçmem gerekli ? hosting, experts, virtualisation,remote desktop şeklinde seçenekler var. onların altlarında da bayağı bi seçenek var. torrent programı kurabilmem ve plesk 30 domain seçeneğini de bulundurmam için hangi seçeneği seçmem gerekiyor ?
    ovh.co.uk dan alıyorsunuz da utorrent sınırsız trafikli kullanılır çünkü herkez download yapacak trafik size 5TB nasıl yetecek bunu da düşünün siparişden önce.
  • 27-11-2012, 17:50:29
    #12
    bence bunlara bakacağınıza direk aracı olacak arkadaşlardan alın kafanızda rahat olur.
  • 27-11-2012, 18:50:19
    #13
    Üyeliği durduruldu
    torrent olayından yana sıkıntı olmicak bandwidth de... seedbox olarak kullanmayı düşünmüyorum çünkü... sadece bikaç programımın online güncellemelerini yayınlamak için kullanıcam torrent programını... aracı firmadan dolayı bikaç kez ağzım yandı reseller işinde o yüzden direk ovh dan almak istiyorum... sadece bikaç konuda yardıma ihtiyacım var tüm mesele bu... hangi paketi seçip hangi işletim sistemini kurdurmam gerekiyor bunu merak ediyorum...