Ovh datacenterdan aşağıdaki sunucuyu almak istiyorum,son kullanıcı olarak almaya çalıştığımızda 165 tl maliyet çıkıyor,eğer türkiyedeki firmalarımızdan daha uygun fiyat çıkarabilen var ise, hem onlar kazansın,hem ben ovh ile uğraşmayayım.
CPU: Intel Xeon E3 1245v2
Cores / Threads: 4 / 8
Frequency: 3.4GHz / 3.8GHz Turbo Boost
RAM: 32 GB DDR3
Hard disk: 2x 120GB SSD
OVH'den sunucu alınacak...
10
●2.869
- 14-11-2012, 08:58:10
- 14-11-2012, 09:42:33VAT eklenmeden ortaya çıkan maliyet 165 TL söylediğiniz üzere, daha uygun verebilecek çıkacağını zannetmiyorum.
İlgili sunucuyu bizim aracılığımızla almak isterseniz 200 lira üzerinden sağlayabiliriz.
Kolay gelsin.
Sezer. - 14-11-2012, 09:51:02Sormakta fayda olacağını düşündüm,ayrıca ssd yerine hdd olan sunucu ovh almanya sitesinde 3 aylık alındığı taktirde 43€/ay denk geliyor,eğer uygun fiyat veren olmazsa 3 aylık olarak alacağım.7x24NET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
http://www.ovh.de/dedicated_server/sp_32g.xml - 14-11-2012, 09:52:15OVH tüm server ücret ve modellere sitemizden bakabilirsiniz.archnetwork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
http://www.wnlservers.com/cart.php?gid=4 - 14-11-2012, 09:59:23Almanca bilmiyorum, ancak anladığım kadarıyla şöyle bir durum olabilir.archnetwork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Belirttiğiniz 3 aylık sipariş durumunda aylık 43EUR olması için, 12 aylık taahhütlü sipariş vermeniz gerekiyor olabilir, zira sipariş formunda öyle birşeyler gördüm.
Almanca bilen arkadaşlar teyit ederse güzel olur. - 14-11-2012, 10:03:42ovh.de ye bakmadım bakarım az sonra ama eskiden ovh.de ve ovh.co.uk da trafik serili sunucular vardı ovh.com/fr ise limitsiz trafik gidin siz almanyadan aracısız alın madem paranız değerli, biz bunu iş olarak yapıyoruz teknemizin çarkını döndürüyoruz.7x24NET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-11-2012, 10:09:37Evet olabilir,eğer öyle ise ilk attığım post aynen geçerlidir,eğer daha uygun fiyat veren çıkmaz ise zaten o fiyat o sunucu için gayet iyi diye düşünüyorum.Direk oradan alacağım.7x24NET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:09:37 -->-> Daha önceki mesaj 10:06:52 --
Belirttiğim bölüm bayağı bir absürt olmuş,zira herkesin parası değerlidir,böyle bir cümle olabilir mi,kim elinde imkan var iken fazladan ücret vermek ister sabah sabah tebessüm ettirdinizCnCServer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-11-2012, 10:14:59



--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:14:59 -->-> Daha önceki mesaj 10:13:27 --
Eliniz de imkan var ise kendiniz alınız ne güzel takiptesiniz ovh yı konu neden açtınız tatlı tebessüm atmak içinmiarchnetwork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-11-2012, 10:18:44Hocam sonuçta her gün sunucu almıyorum,genelde datacenterlar sürekli alım yapan müşterilerine veya bayilerine indirim uygularlar ancak ben son kullanıcı oluyorum bu yüzden daha uygun fiyat veren biri olur ise, ben türkçe destek almış olurum, bir Türk hosting firmasıda sunucu kiralamış olur diye düşündümCnCServer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


