CnCServer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle






--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:14:59 -->-> Daha önceki mesaj 10:13:27 --



Eliniz de imkan var ise kendiniz alınız ne güzel takiptesiniz ovh yı konu neden açtınız tatlı tebessüm atmak içinmi
Hocam sonuçta her gün sunucu almıyorum,genelde datacenterlar sürekli alım yapan müşterilerine veya bayilerine indirim uygularlar ancak ben son kullanıcı oluyorum bu yüzden daha uygun fiyat veren biri olur ise, ben türkçe destek almış olurum, bir Türk hosting firmasıda sunucu kiralamış olur diye düşündüm