--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:14:59 -->-> Daha önceki mesaj 10:13:27 --

archnetwork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet olabilir,eğer öyle ise ilk attığım post aynen geçerlidir,eğer daha uygun fiyat veren çıkmaz ise zaten o fiyat o sunucu için gayet iyi diye düşünüyorum.Direk oradan alacağım.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:09:37 -->-> Daha önceki mesaj 10:06:52 --



Belirttiğim bölüm bayağı bir absürt olmuş,zira herkesin parası değerlidir,böyle bir cümle olabilir mi,kim elinde imkan var iken fazladan ücret vermek ister sabah sabah tebessüm ettirdiniz
Eliniz de imkan var ise kendiniz alınız ne güzel takiptesiniz ovh yı konu neden açtınız tatlı tebessüm atmak içinmi