7x24NET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Almanca bilmiyorum, ancak anladığım kadarıyla şöyle bir durum olabilir.

Belirttiğiniz 3 aylık sipariş durumunda aylık 43EUR olması için, 12 aylık taahhütlü sipariş vermeniz gerekiyor olabilir, zira sipariş formunda öyle birşeyler gördüm.

Almanca bilen arkadaşlar teyit ederse güzel olur.
Evet olabilir,eğer öyle ise ilk attığım post aynen geçerlidir,eğer daha uygun fiyat veren çıkmaz ise zaten o fiyat o sunucu için gayet iyi diye düşünüyorum.Direk oradan alacağım.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:09:37 -->-> Daha önceki mesaj 10:06:52 --

CnCServer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ovh.de ye bakmadım bakarım az sonra ama eskiden ovh.de ve ovh.co.uk da trafik serili sunucular vardı ovh.com/fr ise limitsiz trafik gidin siz almanyadan aracısız alın madem paranız değerli, biz bunu iş olarak yapıyoruz teknemizin çarkını döndürüyoruz.
Belirttiğim bölüm bayağı bir absürt olmuş,zira herkesin parası değerlidir,böyle bir cümle olabilir mi,kim elinde imkan var iken fazladan ücret vermek ister sabah sabah tebessüm ettirdiniz