• 01-10-2012, 14:13:23
    #10
    Üyeliği durduruldu
    CnCServer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://www.staminus.net/PROTECTED en alt serilere bak 10 Gbit kesiyor 20 bin usd de değil
    ewt hocam dogrudur 10gbit e kadar kesiyor suanki server 10gbit zaten 10gbit up-down serveri 5 e kadar kesmesi mümkün bence korumada var yani
  • 01-10-2012, 14:14:43
    #11
    Üyeliği durduruldu
    YaSaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ewt hocam dogrudur 10gbit e kadar kesiyor suanki server 10gbit zaten 10gbit up-down serveri 5 e kadar kesmesi mümkün bence korumada var yani
    staminus'danmı aldin direk yoksa cesurmu ?
  • 01-10-2012, 14:18:27
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Modem derken Verimerkezlerinde network ekipmanı olarak modem olmaz.
    5 gbit atak ddos saldırı tipleri içinde çokta ulaşılamayacak bir rakam değil, uzakdoğudaki kullanıların internet bağlantılarının 100 mbit - 1 gbit arası olduğu varsayılırsa. Camfrog kanallarına 50-60 gbit atak yapılabiliyor.
    Engelleme konusu tamamiyle maddiyata bakar, siz keseyi açtıktan sonra bu konuda altyapısı olan verimerkezleri var, kuru kuru hat bir işe yaramaz hattın geçtiği noktadaki cihazlar önemli, size verilecek kapasite ise tamamiyle ödeyeceğiniz paraya bağlı, prolexic.com 100 gbite kadar koruma sağlayabiliyor secure dns, load balancer, cdn 3 lüsü ile.
    yani şuanki deneyimlerimde yaklasik olarak 1gbit kesiyor elimde olan linux ile denedigimde fakat sizin dediginiz gibi 60gbit saldırı gelmiyor artık camfrog da bunu yapacak sadece araplar var onlarda kafasina göre takılıyor
  • 01-10-2012, 14:18:30
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    evet biraz bayadır sunucu almıyorum ben $2329 kadarmış.. 10gbit normal diyorsanız, ben baya geride kalmışım demektir.
  • 01-10-2012, 14:20:23
    #14
    Üyeliği durduruldu
    hayir redstation dan alındı koruması iyi yani
  • 01-10-2012, 14:20:28
    #15
    YaSaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yani şuanki deneyimlerimde yaklasik olarak 1gbit kesiyor elimde olan linux ile denedigimde fakat sizin dediginiz gibi 60gbit saldırı gelmiyor artık camfrog da bunu yapacak sadece araplar var onlarda kafasina göre takılıyor
    Araplarmı var camfrogda yubina niki ve burda niki onurkan olan 2 kullanıcı orda cesur ve sef nikli camfrog oda kiralayanlara nefes aldırmıyorlar 1 haftadır

    Altı üstü 100mbitlik 10 makine ile.
  • 01-10-2012, 14:23:36
    #16
    sunucuoptimizasyon.com
    Redstationdaki korumanın tırt olduğunu biliyorum bir test edelim.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:23:36 -->-> Daha önceki mesaj 14:21:23 --

    Makina windowsmuş uçtu şu an uzak masaüstüne erişim kesildi. Vaad ettikleri korumanın 10 kat düşük seviyesinde uçtu.
  • 01-10-2012, 14:26:42
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Redstationdaki korumanın tırt olduğunu biliyorum bir test edelim.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:23:36 -->-> Daha önceki mesaj 14:21:23 --

    Makina windowsmuş uçtu şu an uzak masaüstüne erişim kesildi. Vaad ettikleri korumanın 10 kat düşük seviyesinde uçtu.
    Evet hocam teşekkürler para ödemesi yapmadık bunu da gördü kendisi saolun tesekkurler konu kilit

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:26:42 -->-> Daha önceki mesaj 14:24:53 --

    CnCServer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Araplarmı var camfrogda yubina niki ve burda niki onurkan olan 2 kullanıcı orda cesur ve sef nikli camfrog oda kiralayanlara nefes aldırmıyorlar 1 haftadır

    Altı üstü 100mbitlik 10 makine ile.
    Yubinanin korumasini kimse indiremedi şimdiye kadar adam nasıl yapıyor bu korumayı tam olarak çözememiş durumdayım.
  • 01-10-2012, 14:39:07
    #18
    linux firewall rules, iptables hazırlıyor zor değilki O adam şu an tr.de değil rizeli mustafa yaldızmı bişiydi veledin biri, büyük oynuyor artık firmalar bunu tutuyor rakip firmalara saldırıyor buda, ama camfrogda sef isimli ahmete gıcık ondan arada bir ona da dokunuyor