Redstationdaki korumanın tırt olduğunu biliyorum bir test edelim.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:23:36 -->-> Daha önceki mesaj 14:21:23 --
Makina windowsmuş uçtu şu an uzak masaüstüne erişim kesildi. Vaad ettikleri korumanın 10 kat düşük seviyesinde uçtu.
Evet hocam teşekkürler para ödemesi yapmadık bunu da gördü kendisi saolun tesekkurler konu kilit
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:26:42 -->-> Daha önceki mesaj 14:24:53 --
Araplarmı var camfrogda yubina niki ve burda niki onurkan olan 2 kullanıcı orda cesur ve sef nikli camfrog oda kiralayanlara nefes aldırmıyorlar 1 haftadır
Altı üstü 100mbitlik 10 makine ile.
Yubinanin korumasini kimse indiremedi şimdiye kadar adam nasıl yapıyor bu korumayı tam olarak çözememiş durumdayım.