Redstationdaki korumanın tırt olduğunu biliyorum bir test edelim.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:23:36 -->-> Daha önceki mesaj 14:21:23 --
Makina windowsmuş uçtu şu an uzak masaüstüne erişim kesildi. Vaad ettikleri korumanın 10 kat düşük seviyesinde uçtu.