Merhaba bir sorunum var yardim
14
●886
- 28-08-2012, 20:48:44Exsi sanallaştırmalı vpslerım var 2003 kurulu daha yeni formatlandı 9 tane vpsem war 12-24 saat aralıklarla kendini kapatıyor sebebi ne olabilir yardımcı olabilirmisiniz iyi forumlar şimdiden teşekkür ederim
- 28-08-2012, 21:18:39Trial versiyonlarda karşılaşmıştım.. O değilse virüs veya bir uygulamadan dolayı olmuştur. Eventlarda görülür makinenin restartı haliyle açıklamasıda olacaktır orda
- 28-08-2012, 22:38:42Eğer komple sunucu kapanıyorsa ESXI kurulumunda kaynaklanan muhtemel bir hata aynı sıkıntıyı bizde çektik sunucumuzu 12 saatlik hardware testede aldırdık sonuç çıkmadı kvm istedik ve esxi biz kurduk her 3 günde kapanan sunucu yaklaşık 20 gündür sorunsuz çalışmakta
- 28-08-2012, 22:49:53Sadece vpslerde kapanma oluyor hocam bİrde İ7 2600 kullanmama ragmen 6 tane vps war cpu normalin ustunde
- 28-08-2012, 23:39:00Komple vpsyİ kapatiyor hocam bazen vpsde mavİ ekran veriyor bazen normal shot down ediyor saldiri diye dusundum ama saldiri gelse direk power of olmaz burda İse direk power of oluyor
