• 28-08-2012, 14:10:24
    #28
    Üyeliği durduruldu
    pardon yanlış oldu
  • 05-09-2012, 10:40:58
    #29
    2 model daha stoğumuza alındı.

    Model-8
    Dell Poweredge R410
    Intel Xeon E5620 İşlemci
    4x 2.4 Ghz (toplam 9.6 Ghz)
    32 GB DDR3 Ram
    4x 500 GB Sata Enterprise Hdd
    1 Gbit Network Uplink
    100Mbit Paylaşımsız Hat
    4000 GB Trafik Kotası
    29 IP Adresi
    Radore / İstanbul DC Konumlu
    Stoktan Teslim
    Esxi 5.0 + Iso dosyaları yüklü

    İlk ay: 200 TL
    Aylık: 400 TL




    Model-9
    Dell Poweredge R510
    2x Intel Xeon E5520 İşlemci
    8x 2.26 Ghz (toplam 18 Ghz)
    64 GB DDR3 Ram
    12x 500 GB Sata Hdd
    1 Gbit Network Uplink
    100Mbit Paylaşımsız Hat
    5000 GB Trafik Kotası
    61 IP Adresi
    Radore / İstanbul DC Konumlu
    Stoktan Teslim
    Esxi 5.0 + Iso dosyaları yüklü

    İlk ay: 350 TL
    Aylık: 700 TL
  • 09-09-2012, 17:26:41
    #30
    1 adet sunucu alındı.
  • 10-09-2012, 22:33:17
    #31
    hayırlı satışlar. Bu sunucuları esxi siz alabiliyormuyuz?
  • 10-09-2012, 22:53:09
    #32
    Therepower adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlı satışlar. Bu sunucuları esxi siz alabiliyormuyuz?
    esxi ya da iso dosyasını sizin bildirdiğiniz başka bir işletim sistemiyle kurup teslim edebiliriz.
  • 15-09-2012, 03:08:14
    #33
    Vps satın alınmıştır ilginiz için teşekkür ederim .
  • 15-09-2012, 05:19:49
    #34
    Kurumsal PLUS
    Yanlış anlaşılmasın birşeyi merak ettiğim için soruyorum, trafik kotalı paylaşımsız hat nasıl oluyor? Hat paylaşılmıyorsa niye kota koyuyorsunuz?
  • 15-09-2012, 10:55:28
    #35
    Bartuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış anlaşılmasın birşeyi merak ettiğim için soruyorum, trafik kotalı paylaşımsız hat nasıl oluyor? Hat paylaşılmıyorsa niye kota koyuyorsunuz?
    paylasımlı hatta 100mbit hattı birden fazla sunucu kyllanır paylasımsız hatta 100mbitin hepsi size aittir. aradaki fark bu 100mbit sınırsız trafikli paylasımsız hat icin 1700-1800 tl gozden cıkarmalısınız
  • 15-09-2012, 11:46:58
    #36
    Bartuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış anlaşılmasın birşeyi merak ettiğim için soruyorum, trafik kotalı paylaşımsız hat nasıl oluyor? Hat paylaşılmıyorsa niye kota koyuyorsunuz?
    portlar 1gbit bağlı. ama performans sözümüz 100mbit. tabiki 200-300mbit e de çıkabilirsiniz.

    trafik kotası ise, tüm sunucuların hat kullanımının aşırıya kaçması halinde ek ücretlendirdiğimiz anlamına geliyor.