• 29-08-2010, 02:08:40
    #1
    Üyeliği durduruldu
    İyigeceler arkadaşlar kendi sitelerimi kendi sunucumda brındırmak istiyorum ( ortada sunucu yok ) ve kendi mağazamdan yayın yapmak istiyorum, mağazamın güvenlik sisteminden doalyı zaten 24 saat açık bilgisayar ve statik ip var evden mağazamı seyrediyorum ve güç kaynağı falan herşey mevcut ve sitelerim e-ticaret siteleri veya hobi amaçlı bir kaç hiti az olan site. Şimdi aradığım kişi gelecek listeyi çıkaracak neler lazımsa herşeyi alacağım ve herşeyin kurulumunu çalışır hale getirip teslim edecek var mı yardımcı olabilecek. Teşekkürler.

    Lütfen bana başka şeyler tavsiye etmeyin.
  • 29-08-2010, 02:56:39
    #2
    teamviewer yazılımını kurup beni msn e ekleyin. sizin bilgisayarı web sunucusuna dönüştüreyim
  • 29-08-2010, 02:58:08
    #3
    Üyeliği durduruldu
    SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teamviewer yazılımını kurup beni msn e ekleyin. sizin bilgisayarı web sunucusuna dönüştüreyim
    +1 Yaparmı yapar
  • 29-08-2010, 02:58:18
    #4
    MSN : iletisim@infodestek.com

    adresi eklerseniz donanımınızı web sunucusuna çevirirebilir, gerekli ayarlamalarını yapabiliriz.
  • 29-08-2010, 03:03:40
    #5
    Mevcut bağlantınızla bunu yapmanız mantıksız. Saldırı aldığınızda anında kapanır o sunucunuz. Güvenli hosting firması tercih etmek en iyisi.
  • 29-08-2010, 03:21:10
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben evden marketi izlemek için video streaming yapıyorum centos5 ile. p4 işlemcili 1 gb ramli bir alet kullanıyorum. tabi sadece ben izlediğim için 1 mbit upload bana yetiyor. simetrik bağlantı kullanmayacağın için 8 mbit adsl tarifesinde max 1 mbit upload limitin olacak seninde. trafiği yüksek siteler değilse yeterli olabilir.
  • 29-08-2010, 03:48:39
    #7
    Evden sorunsuz şekilde istediklerinizi yapabilirsiniz. Tellcom hattı mevcut ise 100 mbit alabilirsiniz. Telekomun 16-32 mbit hattınıda kullanabilirsiniz. Sunucuyu biz toplayıp teslimde edebiliriz veya fikirde verebiliriz.
  • 29-08-2010, 12:04:05
    #8
    Sanırsam en manyağınız benim
    Evimde ufak bir network barındırıyorum. Yani ev için pek ufak değil ama.

    ADSL hattının upload değeri en yüksek 1 mbit, ondan 8mbit yerine 4mbit/1mbit
    olan paketi tercih ettim.
    Cisco 877 router mevcut. 600 kVa x 2 UPS var. Enerji harcaması daha düşük
    olduğundan ATX kasa yerine eski bir notebooku dönüştürdüm. Hem pilide
    UPS harici 1 saat daha enerji sağlıyor sunucuya.
    Ekranını filan çıkararak gayette iyi oldu

    AMD 1.6 Ghz, 1 GB RAM mevcut. Site filan barındırdığımdan değil ar-ge
    alanı ve 1 adet wordpress blog mevcut (150~ tekilli).

    Söyleyebileceğim en iyi şey sunucu performansından daha çok
    router performanslı olması. Normal bir modemde hemen yorulur ve yavaşlama
    kopma yapar. Ciscodan önce normal modemlerde kullandım Zyxel, Airties
    vs. dediğim problemler hep oldu 1-2 gün içinde sürekli modemler
    down oluyordu.

    Cisco ile network bağltanısı 45 güne kadar kopmuyor. Ki 45 günde benim
    yüzümden değil telekom sanırsam kendi sistemini 45 günde bir rebootluyor.
    Çünkü baktığımda ADSL bağlantısının kapandığını görüyorum


    Cisco


    Aynı zamanda sunucu üzerinden munin ve mrtg ile hem evdeki hemde diğer
    sistemlerimide takip ediyorum.

    MRTG ile Cisco bağlantı grafikleri
    1 Günlük:

    1 Yıllık:
  • 29-08-2010, 12:21:28
    #9
    NixNetwork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırsam en manyağınız benim
    Evimde ufak bir network barındırıyorum. Yani ev için pek ufak değil ama.

    ADSL hattının upload değeri en yüksek 1 mbit, ondan 8mbit yerine 4mbit/1mbit
    olan paketi tercih ettim.
    Cisco 877 router mevcut. 600 kVa x 2 UPS var. Enerji harcaması daha düşük
    olduğundan ATX kasa yerine eski bir notebooku dönüştürdüm. Hem pilide
    UPS harici 1 saat daha enerji sağlıyor sunucuya.
    Ekranını filan çıkararak gayette iyi oldu

    AMD 1.6 Ghz, 1 GB RAM mevcut. Site filan barındırdığımdan değil ar-ge
    alanı ve 1 adet wordpress blog mevcut (150~ tekilli).

    Söyleyebileceğim en iyi şey sunucu performansından daha çok
    router performanslı olması. Normal bir modemde hemen yorulur ve yavaşlama
    kopma yapar. Ciscodan önce normal modemlerde kullandım Zyxel, Airties
    vs. dediğim problemler hep oldu 1-2 gün içinde sürekli modemler
    down oluyordu.

    Cisco ile network bağltanısı 45 güne kadar kopmuyor. Ki 45 günde benim
    yüzümden değil telekom sanırsam kendi sistemini 45 günde bir rebootluyor.
    Çünkü baktığımda ADSL bağlantısının kapandığını görüyorum


    Cisco


    Aynı zamanda sunucu üzerinden munin ve mrtg ile hem evdeki hemde diğer
    sistemlerimide takip ediyorum.

    MRTG ile Cisco bağlantı grafikleri
    1 Günlük:

    1 Yıllık:
    supersin