Anket Hangi verimerkezinde sunucunuz var ?
Toplam Katılımcı Sayısı: 470
Hangi verimerkezinde sunucunuz var ?
Borusan Telekom
%1,70 (8 Oy)
Hostcini
%2,55 (12 Oy)
Radore Telekom
%5,32 (25 Oy)
DGN Teknoloji
%2,98 (14 Oy)
Sistemnet Telekom
%2,13 (10 Oy)
Teklan
%8,30 (39 Oy)
Nixcon
%12,77 (60 Oy)
Netdirekt
%16,38 (77 Oy)
FDC
%3,40 (16 Oy)
LayeredTech
%11,06 (52 Oy)
SoftLayer
%1,91 (9 Oy)
OVH
%1,06 (5 Oy)
Ev1servers-ThePlanet
%2,77 (13 Oy)
Globaliletisim
%0,85 (4 Oy)
ixirtelekom
%0,43 (2 Oy)
teknoserver
%1,06 (5 Oy)
ispro
%0 (0 Oy)
natro
%1,49 (7 Oy)
GTECHNICS
%0,21 (1 Oy)
Sabancı Telekom
%0,64 (3 Oy)
Superonline
%0 (0 Oy)
Kriweb
%0,64 (3 Oy)
TTnet DC
%0,85 (4 Oy)
teletek
%0,64 (3 Oy)
efes.net.tr
%0,21 (1 Oy)
Sadece Hosting
%6,81 (32 Oy)
antnet.net.tr
%0 (0 Oy)
Websahibi
%0,21 (1 Oy)
Sistemhost
%0,64 (3 Oy)
*****
%4,04 (19 Oy)
Datafon
%0,21 (1 Oy)
Netone
%0 (0 Oy)
Niobeweb
%1,49 (7 Oy)
Gridtelekom
%2,13 (10 Oy)
Doruk.net.tr
%1,28 (6 Oy)
isnet
%0 (0 Oy)
ada.net.tr
%0 (0 Oy)
atlas.net.tr
%0 (0 Oy)
Hetzner
%3,83 (18 Oy)
  • 31-10-2007, 12:33:02
    #46
    TeknoAS
    NetDirekt
    TEKLAN
  • 11-12-2007, 12:24:46
    #47
    Üyeliği durduruldu
    core4dallas nasıl bir yer. ankette yokda
  • 18-12-2007, 22:05:10
    #48
    Üyeliği durduruldu
    en ucuzu ve en iyisi layeredtech
  • 19-12-2007, 12:26:57
    #49
    depo anketin güzelde neden tüm türk dc lerini eklemiyorsun ? mesela ben teknoserverden colo sağlıyorum
  • 19-12-2007, 12:49:04
    #50
    alayını ekledim.
  • 19-12-2007, 19:30:32
    #51
    vezir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    core4dallas nasıl bir yer. ankette yokda
    colo4dallas.
    Bizim resellerı olduğumuz firmanın çalıştığı datacenter. Şu ana kadar hiçbir problem yaşamadık. Cidden mükemmel bir hatları var. Google ile uğraşan abd lokasyona önem veren kişiler için mükemmel bir seçenek diye düşünüyorum.
  • 19-12-2007, 19:38:28
    #52
    Üyeliği durduruldu
    ronin, ne kadar uraştım biliyormusun core4dallas diye bir dc bulmak için google a biririmize girdik

    meğerse colo4dallas imiş
  • 27-12-2007, 14:11:54
    #53
    liquidweb de eklenirse iyi olur orda +1

    +1 softlayer
    +1 hostnoc
  • 27-12-2007, 14:18:01
    #54
    netdirektdeyiz