• 28-06-2010, 09:30:07
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Darklord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Makineler 5 Mbit paylaşımlı hattamı veriliyor yoksa 5 Mbit Paylasımsız olarak mı ?
    5Mbit Paylaşımsız Hat hocam.
  • 28-06-2010, 09:57:52
    #20
    O zaman güzel fiyatalar.

    Ama gelecek ayın fiyatını belirtmelisiniz bence, sonradan müşterilerinize süpriz olmasın.
  • 28-06-2010, 11:39:15
    #21
    Hayırlı Satışlar, bir karadenizli olarak iyi şeyler yapıyorsunuz
  • 28-06-2010, 21:40:10
    #22
    bPlus' ertuğrul beyle görüştüm herhangi bir bayilik kimseye verilmemiştir dedi. Bilgilendireyim dedim .
  • 28-06-2010, 21:58:56
    #23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Zaten site olarak bplus.com.tr 'yi veriyorlar. Sanırım satış elemanı olarak satıyor arkadaşlar.
  • 28-06-2010, 22:28:50
    #24
    Üyeliği durduruldu
    TeknoServers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bPlus' ertuğrul beyle görüştüm herhangi bir bayilik kimseye verilmemiştir dedi. Bilgilendireyim dedim .
    Bplus,şuanda tek bayisi var oda biziz.Marmara bölge bayisiyiz.Marmara'da bölgesi tarafında olan tüm bayiler bizim tarafımızdan yönetilmektedir ve şuanda hiçbir bayi yoktur.

    HizmetEmlak,rumuzlu arkadaş Bplus Datacenter'den dedicated alıp satmaktadır.
  • 28-06-2010, 22:57:25
    #25
    Üyeliği durduruldu
    iş ortağımız Bplus adına bilgilendirme yapıyorum ;


    temmuzda hat 100 mbit olup trafikte herhangi bir limitlenme söz konusu olmayıp

    8 ,12, 16, 24, ramli sunucu satışlarına başlayacağız.

    fiyatlar uygun olup 24 gb ramli sunucuyu 250 den siz değerli R10 üyelerine hizmete sunacağız.
  • 29-06-2010, 00:54:14
    #26
    Bir kişi kimseye bayilik verilmedi diyor Diğer bir kişi tek bayi biziz diyor Peki bu arkadaş sunucuları nasıl satıyor ?

    Sadece merak ettiğim için soruyorum açıkcası. Fiyatlar güzel düşünebilirim almayı ama böyle soru işaretleri bırakılmamalı kafalarda..

    Bir firmanın satıcıları kimse belirlenmeli konularda net olarak belirtilmeli..

    Saygılarımla
  • 29-06-2010, 10:05:40
    #27
    Üyeliği durduruldu
    TeknoServers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bPlus' ertuğrul beyle görüştüm herhangi bir bayilik kimseye verilmemiştir dedi. Bilgilendireyim dedim .
    Bplus adına hiçbir kar gütmeksizin r10 satış işlemlerini ertuğrul beyin izni ile gerçekleştiriyorum ilker bey.

    SinanTerzi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir kişi kimseye bayilik verilmedi diyor Diğer bir kişi tek bayi biziz diyor Peki bu arkadaş sunucuları nasıl satıyor ?

    Sadece merak ettiğim için soruyorum açıkcası. Fiyatlar güzel düşünebilirim almayı ama böyle soru işaretleri bırakılmamalı kafalarda..

    Bir firmanın satıcıları kimse belirlenmeli konularda net olarak belirtilmeli..

    Saygılarımla
    aynı şekilde hocam kendi firmam v.b birşey söz konusu değildir adı geçen frma Bplus internet hizmetleri adına r10 satış işlemlerini yürütmekteyim amacım sadece yardım ve bunuda Ertuğrul beyin izni ile gerçekleştiriyorum.