Bir kişi kimseye bayilik verilmedi diyor Diğer bir kişi tek bayi biziz diyor Peki bu arkadaş sunucuları nasıl satıyor ?

Sadece merak ettiğim için soruyorum açıkcası. Fiyatlar güzel düşünebilirim almayı ama böyle soru işaretleri bırakılmamalı kafalarda..

Bir firmanın satıcıları kimse belirlenmeli konularda net olarak belirtilmeli..

Saygılarımla