Bir kişi kimseye bayilik verilmedi diyor

Diğer bir kişi tek bayi biziz diyor

Peki bu arkadaş sunucuları nasıl satıyor ?
Sadece merak ettiğim için soruyorum açıkcası. Fiyatlar güzel düşünebilirim almayı ama böyle soru işaretleri bırakılmamalı kafalarda..
Bir firmanın satıcıları kimse belirlenmeli konularda net olarak belirtilmeli..
Saygılarımla