bPlus' ertuğrul beyle görüştüm herhangi bir bayilik kimseye verilmemiştir dedi. Bilgilendireyim dedim .
Bplus adına hiçbir kar gütmeksizin r10 satış işlemlerini ertuğrul beyin izni ile gerçekleştiriyorum ilker bey.
Bir kişi kimseye bayilik verilmedi diyor

Diğer bir kişi tek bayi biziz diyor

Peki bu arkadaş sunucuları nasıl satıyor ?
Sadece merak ettiğim için soruyorum açıkcası. Fiyatlar güzel düşünebilirim almayı ama böyle soru işaretleri bırakılmamalı kafalarda..
Bir firmanın satıcıları kimse belirlenmeli konularda net olarak belirtilmeli..
Saygılarımla
aynı şekilde hocam kendi firmam v.b birşey söz konusu değildir adı geçen frma Bplus internet hizmetleri adına r10 satış işlemlerini yürütmekteyim amacım sadece yardım ve bunuda Ertuğrul beyin izni ile gerçekleştiriyorum.