• 27-05-2010, 12:13:40
    #10
    Bugün bende sunucu yolladım. 1. paketten aldım. Daha öncede çalıştığım bir firma. Sorunsuz ve güvenilir. Teşekkürler Internet Bilişim
  • 27-05-2010, 13:00:51
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Ay sonu ayrılıyorum hizmet aldığım firmadan.

    DGN 'den hizmet alan birinin netinternet bayilerinin fiyatları ile rekabet etmesi için zarar etmeyi göze alması gerekiyor.

    DGN 'de hizmet kalitesi üst noktada. Ancak piyasa aşırı duyarlı hale geldi. Ve bir DGN bayisi de fiyatları olmayacak noktada tutuyor. Dolayısı ile bizim bu fiyatlara rekabet etmemiz için zarar etmeyi göze almamız gerekiyor.

    Şahsen zararına çalışmam. Dolayısı ile de DGN 'den ayrılıyorum.

    Saygılar,


    infodestekcom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece netinternet bayileri değil sizinde hizmet aldığınız veri merkezinden hizmet veren kullanıcı(lar) aynı şekilde rekabet koşullarını zorluyor.
  • 27-05-2010, 21:56:33
    #12
    Kurumsal PLUS
    IkizTelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ay sonu ayrılıyorum hizmet aldığım firmadan.

    DGN 'den hizmet alan birinin netinternet bayilerinin fiyatları ile rekabet etmesi için zarar etmeyi göze alması gerekiyor.

    DGN 'de hizmet kalitesi üst noktada. Ancak piyasa aşırı duyarlı hale geldi. Ve bir DGN bayisi de fiyatları olmayacak noktada tutuyor. Dolayısı ile bizim bu fiyatlara rekabet etmemiz için zarar etmeyi göze almamız gerekiyor.

    Şahsen zararına çalışmam. Dolayısı ile de DGN 'den ayrılıyorum.

    Saygılar,
    Bana kızma ama yazdığın şeyler etik değil.. Her veri merkezinin çalışma şekli, müşteri portföyü ve bir şeyleri mal edişi farklıdır. DGN bilinçli olarak pahalıya hizmet veriyor havasında bir yazı olmuş..
  • 27-05-2010, 22:12:50
    #13
    Web Hosting işine dönecek diye korkuyorum . Hat ve Dedicated işleride.
  • 27-05-2010, 22:30:53
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Osman Bey Konuyu yanlış anladınız sanıyorum.

    Biraz daha açık yazayım.

    1-) DGN 'de hizmet kalitesi üst noktada demişim.
    Bunda etik olmayan bir durum yoktur sanıyorum.

    2-) Bir DGN Bayisi fiyatları olmayacak noktada tutuyor
    Cümlemde etik olmayan ne var ? her bayi kendi fiyatını belirlemiyormu ? Bayi dilerse %100 zararla satar. Dilerse %100 karla satar.

    DGN 'yi herhangi bir şekilde suçlamadım. Bende o bayide dgn kalitesini öne çıkararak satış yapmaya çalışıyoruz. Ama bayi benden %300 - %500 daha ucuz satıyorsa ben rekabet şansı bulamam.

    Bu durumda farklı alternatifler aramam son derece normal değilmi. Rekabeti sağlamanın farklı yollarını ararız.

    3-) DGN bilinçli pahalı veriyor demiyorum asla. DGN Birçok verimerkezinden daha uygun fiyat verdi. Daghan Beye sonsuz teşekkürler. Ancak rekabet şartları eşit olmazsa ayakta duramayız.


    Yazılarımda DGN 'yi suçlayıçı hiçbir cümle yoktur. Yanlış anlaşılma olmasın lütfen.





    Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana kızma ama yazdığın şeyler etik değil.. Her veri merkezinin çalışma şekli, müşteri portföyü ve bir şeyleri mal edişi farklıdır. DGN bilinçli olarak pahalıya hizmet veriyor havasında bir yazı olmuş..
  • 02-06-2010, 13:03:29
    #15
    Bu bayi kim ya bizden bahsetmiyorsunuz inşallah
  • 02-06-2010, 15:03:48
    #16
    Üyeliği durduruldu
    msn 'den görüştük. Konu anlaşıldı sanıyorum.

    Ayrıca konu sahibi arkadaştan çok özür dilerim. Konusu farklı bir noktaya çekilmiş oldu istemeden.


    Çalışmalarınızda başarılarınızın devamını dilerim.
  • 28-09-2010, 17:57:42
    #17
    Bu kampanya sona ermiştir.

    Yeni kampanya aktiftir.