msn 'den görüştük. Konu anlaşıldı sanıyorum.

Ayrıca konu sahibi arkadaştan çok özür dilerim. Konusu farklı bir noktaya çekilmiş oldu istemeden.


Çalışmalarınızda başarılarınızın devamını dilerim.