Ay sonu ayrılıyorum hizmet aldığım firmadan.
DGN 'den hizmet alan birinin netinternet bayilerinin fiyatları ile rekabet etmesi için zarar etmeyi göze alması gerekiyor.
DGN 'de hizmet kalitesi üst noktada. Ancak piyasa aşırı duyarlı hale geldi. Ve bir DGN bayisi de fiyatları olmayacak noktada tutuyor. Dolayısı ile bizim bu fiyatlara rekabet etmemiz için zarar etmeyi göze almamız gerekiyor.
Şahsen zararına çalışmam. Dolayısı ile de DGN 'den ayrılıyorum.
Saygılar,
Sadece netinternet bayileri değil sizinde hizmet aldığınız veri merkezinden hizmet veren kullanıcı(lar) aynı şekilde rekabet koşullarını zorluyor.