• 04-03-2010, 16:45:51
    #1
    iptal
  • 04-03-2010, 19:16:59
    #2
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    hat paylaşımlı mı paylaşımsız mı ?

    netfactor dc ile çalışıyorsunuz orda bu kadar ucuza hat varmıydı?
  • 04-03-2010, 22:03:24
    #3
    csfrekans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hat paylaşımlı mı paylaşımsız mı ?

    netfactor dc ile çalışıyorsunuz orda bu kadar ucuza hat varmıydı?
    - Aylık Trafik: 100 GB