Dedicated konusunda teknik bir sorun
7
●463
- 16-01-2010, 02:13:29Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Merhaba arkadaşlar sunucumda litespeed kurulu shell den top komutu çekince çalışan php dosyaları user nobody komut olarak da lsphp5 oalrak geçiyor. Birisi bana bunu nasıl tam hangi php dosyası çalışmış onu ayarlıyabileceğimi gösterir mi ?
- 16-01-2010, 16:59:16Suexec olarak derlerseniz apacheyi görebilirsiniz. Yada litespeed üzerinden tekrar derleyin.
- 16-01-2010, 19:29:28Sizin kastettiğinizi ben anlamadım. Bahsettiğiniz mesela top komutu çalıştırdığınızda hangi işlemi hangi hesabın çalıştırdığını görmek mi ? Eğer bunu istiyorsanız suexec ile derlenmiş litespeed kullanıyorum ben ve hangi hesap ne çalıştırıyor görebiliyorum.pyromus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-01-2010, 21:24:24evet aynen onu istiyorum nasıl yapabilirim bunu ben bulamadım da ?Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle