• 04-12-2009, 23:39:25
    #10
    Kasa sizemi ait yanı donanım olarak ?
  • 05-12-2009, 15:15:35
    #11
    Üyeliği durduruldu
    ucankarga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu işlerden dırekt olarak maddı donus saglıyabılırmıyım. atıyorum ben sadece kurcam beklıcem ve bırınemı satcam? yada bır aylık getırısı ne olur bu ısın ? tarafıma
    Msn adresini p.m olarak iletin detaylı bir açıklama yapayım.
  • 05-12-2009, 15:25:48
    #12
    Lisans Vs Para odemek İStemiyorsanuz Dİger arkadasların dedigi Gibi Oyun Sunucusu Olarak Kullanmanız sizin açınızdan Daha karlı Olucaktır..
  • 06-12-2009, 19:34:02
    #13
    pm olarak gönderdim adresi.
  • 07-12-2009, 16:20:16
    #14
    Kesinlikle knight online private server Ben KOPVP sahibiyim mesela şuanda ( login.devilmorgan.com ) +100 online oyuncum var . Hem ben gelir sağlıyorum hem dedicatedi kiraladığım arkadaşlar Ve knight gerçekten çok ilgi gören bir sektör , işinizi iyi yaptığınızda teknik destek iyi olduğunda ve knight'ı gerçekten bildiğinizde bu iş yürüyor
    Ekleme : Knight için kesinlikle windows gerekli ve uplink yüksek olmalı ..
    Örnek verecek olursak uygun bir knight sunucusu ;
    1 Gb ram
    80gb hdd
    Duruma göre : 100mbit paylaşımlı veya 2-5 arası paylaşımsız .

    Ama herşeyden önemlisi teknik desteği iyi tutmalısınız bu işe girecekseniz ..
  • 07-12-2009, 23:41:26
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Bacanak aklıma süper bir fikir geldi bu kıyağımı unutma msn kafayı yedi açılınca anlatırım.
  • 08-12-2009, 00:33:53
    #16
    Sadece bir tavsiye, FPS tarzı oyun sunucusu işine kesinlikle girmeyin.

    VPS, VDS olayına girebilirsiniz.Işinizi hakkıyla yapıp, satışınızı faturalandırırsanız, kısa vadede kazanç elde edebilirsiniz.
  • 08-12-2009, 01:37:57
    #17
    Oyun sunucusu işi biraz zor olabilir.
    Eğer oyun serveri kiralayacaksanız kiraladığınız oyunun inciğini cinciğini bilmeniz gerekiyor çünkü sunucu kiralayanlar genelde bilmiyorlar.
    VPS veya VDS olarak kiralarsanız kafanız rahat eder.Ve en büyük tavsiye 5 gün geciken hesapları silin.
    Hayırlı olsun darısı başımıza.