• 13-11-2009, 15:17:57
    #1
    Merhaba,

    100 mbit Almanya veya Amerika 5-10 TB arası, en az 4 gb ram 250 gb hdd ve iyi işlemcili makine arıyoruz. İşletim sistemi windows 2003. Arada ufak saldırılar olabilir. Bunlara da önlem alınmış olunmalı. Lütfen özelden teklif vermeyiniz.

    Şimdiden teşekkürler.
  • 13-11-2009, 15:25:48
    #2
    Misafir
    işlemci olarak nasıl bir işlemci düşünüyorsunuz ve ne tür içerik için kullanıcaksınız
  • 13-11-2009, 15:28:33
    #3
    4 çekirdek bir işlemci olabilir. Camfrog chat server olacak. Site barınmayacak.
  • 13-11-2009, 15:41:51
    #4
    Merhaba,

    https://www.r10.net/dedicated-amp-co-...ce-2-stok.html

    Linkteki sunucumuzu tavsiye edebilirim. Trafik artırımı yapabiliriz.

    Saygılar,
  • 13-11-2009, 16:29:32
    #5
    Serverloft'tan almaya karar verdim. Teşekkürler.
  • 13-11-2009, 20:57:25
    #6
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    PowerfuL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Serverloft'tan almaya karar verdim. Teşekkürler.
    En dogru karar. Hayirli olsun simdiden.
  • 17-11-2009, 02:31:21
    #7
    EseR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En dogru karar. Hayirli olsun simdiden.
    Bana sorucak olursanız Pek Dogru karar olmamış arkadas ses kesintileri yasadiginda kendi kendine sorucak acaba ne oluyor diye. Serverloft un makineleri camfrogta gitmiyor denedik smdiden gecmis olsun arkadasim
  • 17-11-2009, 03:42:58
    #8
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    D_Guard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana sorucak olursanız Pek Dogru karar olmamış arkadas ses kesintileri yasadiginda kendi kendine sorucak acaba ne oluyor diye. Serverloft un makineleri camfrogta gitmiyor denedik smdiden gecmis olsun arkadasim
    Merhaba,

    Camfrogta sunucularinin nasil oldugunu bilmiyoruma ama serverloft sorunsuz bir veri merkezidir.

    Saygilar
  • 17-11-2009, 11:42:29
    #9
    Arada ufak saldırılar olabilir. Bunlara da önlem alınmış olunmalı.

    Türkiye'den bir firmadan alsanız çok rahat fırça atabilirsiniz.

    Ama serverloft sizinle ilgilenmediğinde gık diyebilecek misiniz