• 26-08-2009, 18:14:36
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba ben oyun sunucusu olabilecek düzeyde bir server toplamak istiyorum. Nasıl bir sistem olmalı, bu konuda hiç bilgim yok. Bir de işlemci için amd'den performans alamazsın oyun sunucusunda dediler. Yardımlarını bekliyorum.
  • 26-08-2009, 19:30:37
    #2
    hocam oyun sunucusu hop diye toplanmaz once ne yapmak istedigini en az ne ozellıkte makıne istedigini fln yaz yada hangı oyun ıcın kullanıcaksın vs. vs.
  • 26-08-2009, 19:33:09
    #3
    Üyeliği durduruldu
    cs için düşünüyorum yani cs sunucusu satmak için. Sağlam ama giriş seviyesi için de uvuz olsun istiyorum bir de şu amd işlemcide ne kadar performans olur o konuya da açıklık getirirseniz sevinirim.
  • 26-08-2009, 21:34:44
    #4
    İrtibata geçersek yardımcı olabiliriz.

    İrtibat Bilgilerimiz :

    Telefon:
    Sabit Tel : + 0 368 261 42 28 ( 7/24 Arayıp Destek Alabilirsiniz )
    GSM Tel : +0 554 389 02 79 ( 7/24 Arayıp Destek Alabilirsiniz )
    Adres : Gelincik Mahalelesi Fatih Caddesi 76/A - SİNOP
    Email : destek@internetbilisim.net
    Msn : msn2@internetbilisim.net | msn3@internetbilisim.net (MSN Üzerinden 7/24 Yakın 3 Kişi Vardiyalı Destek Vermekteyiz.)
    Skype : internetbilisim (Skype Üzerinden Müşterilerimize 00:00 - 04:00 Arası Sesli Anlatımla Destek Verilmektedir.)
    Y.S. No : 484
    Web : VPS
  • 26-08-2009, 21:45:34
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Oyun sunucusu açmışken sadece cs de kalmak istemezsiniz bence.

    Yapmışken sağlam olsun derseniz, Dual Xeon 24 GB Ram gibi bir sunucu tüm ihtiyaçlarınızı karşılar.

    DeLL 2950 Serisi tavsiye.

    Masaüstünden bozma sunucularla iş yapmayın.
  • 26-08-2009, 23:01:26
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Sağolun yardımlarınız için. Dediğiniz makina 6 milyar civarı fakat benim o kadar bütçem yok . Ben küçük bir şekilde başlayıp zamanla büyütmek istiyorum yani elimde büyük bir sermaye yok. Küçük çaplı uygun fiyatlarla bir sunucu edinmek istiyorum. Kusura bakmayın pek bilgim yok rakamlar konusunda ama masaüstünden bozma sunucuyla girmek daha ucuza gelir herhalde . Bir iki sistem sunarsanız çok mutlu olurum .
  • 26-08-2009, 23:22:59
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Satis@kaplanbilisim.com.tr

    Eklerseniz size uygun fiyatta donanım sunabiliriz isterseniz ekleyin hemen bir 3 aşağı 5 yukarı fiyat çıkaralım size efendim