Devirlik Sunucu Vardır. Devralmak İsteyenlere Duyrulur. - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Devirlik Sunucu Vardır. Devralmak İsteyenlere Duyrulur.
43
●
2.936
R10.net
Sunucu & Web Hosting
Dedicated Server & Co-Location Server
Devirlik Sunucu Vardır. Devralmak İsteyenlere Duyrulur.
1
2
3
4
5
25-08-2009, 17:11:21
#19
BetaHouse
lost42 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu sunucunun gideri ne kadar? 100 mbit paylaşımsız olduğuna göre epey yüksek olması gerek...
[/QUOTE]
Evet önceki mesajımda özellikle onu sormuştum ve özellikle sunucu hakkında detaylı bilgi istemiştim
25-08-2009, 17:16:08
#20
EseR
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
LethaL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Anlaşma bozulmuştur. Peşin ödeme yapabilecek biri aranıyor. Hemen devredilecektir.
Saygılarımla
Detayli P.m. alabilirmiyim?
25-08-2009, 17:20:16
#21
LineBilisim
Detayları p.m alabilirmiyim ?
25-08-2009, 17:25:14
#22
ugurluhosting
Üyeliği durduruldu
Ekledim görüşelim
25-08-2009, 17:59:57
#23
LethaL
Üyeliği durduruldu
Birazdan herkese PM gönderilecektir.
25-08-2009, 18:14:28
#24
LethaL
Üyeliği durduruldu
Konuya mesaj yazmış bulunan her arkadaşa detaylı PM gönderilmiştir.
25-08-2009, 18:44:28
#25
bilgislem48
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
pm yolladım size dönüş yaparsanız sevinirim.
25-08-2009, 18:51:16
#26
LethaL
Üyeliği durduruldu
bilgislem48 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
pm yolladım size dönüş yaparsanız sevinirim.
PM'niz cevaplanmıştır.
25-08-2009, 18:52:28
#27
forumsaforum
acil olarak bende pm alabilirsem sevinirim.
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler