• 25-08-2009, 17:11:21
    #19
    lost42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu sunucunun gideri ne kadar? 100 mbit paylaşımsız olduğuna göre epey yüksek olması gerek...
    [/QUOTE]
    Evet önceki mesajımda özellikle onu sormuştum ve özellikle sunucu hakkında detaylı bilgi istemiştim
  • 25-08-2009, 17:16:08
    #20
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    LethaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlaşma bozulmuştur. Peşin ödeme yapabilecek biri aranıyor. Hemen devredilecektir.
    Saygılarımla
    Detayli P.m. alabilirmiyim?
  • 25-08-2009, 17:20:16
    #21
    Detayları p.m alabilirmiyim ?
  • 25-08-2009, 17:25:14
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Ekledim görüşelim
  • 25-08-2009, 17:59:57
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Birazdan herkese PM gönderilecektir.
  • 25-08-2009, 18:14:28
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Konuya mesaj yazmış bulunan her arkadaşa detaylı PM gönderilmiştir.
  • 25-08-2009, 18:44:28
    #25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    pm yolladım size dönüş yaparsanız sevinirim.
  • 25-08-2009, 18:51:16
    #26
    Üyeliği durduruldu
    bilgislem48 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pm yolladım size dönüş yaparsanız sevinirim.
    PM'niz cevaplanmıştır.
  • 25-08-2009, 18:52:28
    #27
    acil olarak bende pm alabilirsem sevinirim.