Devirlik Sunucu Vardır. Devralmak İsteyenlere Duyrulur.
43
●2.936
- 23-08-2009, 21:24:46Hayırlı olsun Gökhan Bey bu hızlı firma kim acaba öğrenebilir miyiz ?LethaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-08-2009, 02:23:05Üyeliği durdurulduÖncelikle teşekkür ederiz. 2 adet firma bize alıcı teklif sunmuştur. Ama müşterilerimizin rahatlığı ve alacakları hizmetlerin kendi tercihlerine uygun şekilde devamı için teklif veren arkadaşlardan birinde kararımızı kıldık ve anlaştık.BetaHouse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En kısa zamanda anlaştığımız firma bunu forumda belirteceklerdir.
Saygılarımla
Gökhan SAVAŞ - 25-08-2009, 17:03:48Bu sunucunun gideri ne kadar? 100 mbit paylaşımsız olduğuna göre epey yüksek olması gerek...
[/QUOTE]LethaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
