Konu
Devirlik Sunucu Vardır. Devralmak İsteyenlere Duyrulur.
25-08-2009, 17:11:21
#19
BetaHouse
lost42 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu sunucunun gideri ne kadar? 100 mbit paylaşımsız olduğuna göre epey yüksek olması gerek...
[/QUOTE]
Evet önceki mesajımda özellikle onu sormuştum ve özellikle sunucu hakkında detaylı bilgi istemiştim