• 26-07-2009, 11:24:10
    #1
    Son 2 saattir netdiretk firmasinda sorun yasayan varmi acaba? Makinem durduk yere gitmis, ticket actim UPS mi degisiyormus baska birseymi degisiyormus oyle birsey dediler. Netdirektte olup ayni sorunu yasayan varmi ? Emin olmak istiyorum.
  • 26-07-2009, 14:46:04
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Neyini emin olmak istiyorsunuz size açıklama yapmışlar işte UPS değişiyorsa herkesde aynı sorun vardır.

    Ben açıkçası emin olmaktan ziyade konu içerisinde başka amaçlar hissediyorum ama neyse.
  • 26-07-2009, 17:59:31
    #3
    Kategori Moderatörü
    Evet var, emin olabilirsin, elektrik problemi çıkmış, düzelttiler.