• 27-04-2009, 19:44:52
    #1
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Merhaba arkadaşlar ;
    Yeni parçalar 3-4 gün içinde elimize geçicektir. Ön kayıt alımı başlamıştır.Aşağıda sunucuyu istediğiniz gibi (KO Server - VPS - Hosting..) -CS Server hariç- kullanabilirsiniz.


    SB-KSP1
    İşlemci : INTEL Q6600 - 2.4GHz
    Ram : 8 GB
    HDD : 500 GB (250 x 2)
    Trafik : 1000 GB
    IP : 10 Adet
    Bağlantı: 25 Mbit
    İşletim Sistemi : Windows – Linux
    Kontrol Paneli : Ücretsiz Plesk 8.x
    Aylık Ücret : 250TL
    (3 ay sabit fiyat)


    SB-KSP2
    İşlemci : INTEL Q6600 - 2.4GHz
    Ram : 4 GB
    HDD : 500 GB (250 x 2)
    Trafik : 1000 GB
    IP : 10 Adet
    Bağlantı: 25 Mbit
    İşletim Sistemi : Windows – Linux
    Kontrol Paneli : Ücretsiz Plesk 8.x
    Aylık Ücret : 225TL
    (3 ay sabit fiyat)



    Ek Ücretler;
    1 IP : 2TL
    WHM-cPanel : 50TL



    Genel Uyarı ve Özellikler;
    [+]Sunucu donanımları kendimize ait olup MARS TELEKOM bünyesinde barınmaktadır.
    [+]Aksi belirtilmedikçe sunucular 6-24 saat içinde teslim edilir.
    [+]Hack,***** ve vvarez içerik barındılması kesinlikle YASAKTIR. Herhangi bir yasadışı içerik tespit edilirse hizmetiniz durdurulup makineniz formatlanır ve geri ödeme yapılmaz.
    [+]Centos 5.2 , Windows XP ve Server 2003 kurulumu ücretsizdir.



    ŞİRKET ADI : Storm Bilişim İnternet Hizmetleri
    ŞİRKET SAHİBİ : Süleyman KARAKAYA
    ŞİRKET ADRESİ : Ofis Değişikliği..
    ŞİRKET TELEFONU : Ofis Değişikliği..
    VERGİ DAİRESİ : Kocamustafapaşa Vergi Dairesi
    VERGİ NO : 5140457580

    Web Sitemiz : STORM BİLİŞİM İNTERNET HİZMETLERİ
    MSN : info@stormbilisim.com
    Skype : stormbilisim
    Süleyman KARAKAYA : 0505 543 17 41
    Hüseyin Eren GÜÇYENER : 0506 222 23 10


    Saygılarımızla ;
    STORM BİLİŞİM İNTERNET HİZMETLERİ
  • 27-04-2009, 20:50:01
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı Satışlar Bol Kazançlar
  • 27-04-2009, 22:42:31
    #3
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    ugurluhosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı Satışlar Bol Kazançlar
    Teşekkür ediyorum.
  • 28-04-2009, 00:04:27
    #4
    Üyeliği durduruldu
    makinalar güzel
  • 28-04-2009, 01:22:24
    #5
    Hayırlı satıslar süleyman bey keşke makinanın ne kadar bir bağlantıda barındırılıcağını söyleseydiniz.
  • 28-04-2009, 09:39:13
    #6
    4 gb lık bu tip bir dedicated var mı acaba ?
  • 28-04-2009, 17:56:21
    #7
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    KoLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    makinalar güzel
    Teşekkür ediyorum.



    Darklord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı satıslar süleyman bey keşke makinanın ne kadar bir bağlantıda barındırılıcağını söyleseydiniz.
    Teşekkürler Onur. Konuyu editledim.

    Ek olarak burda da belirteyim makine 25Mbit'lik bir bağlantıdadır.



    ultura_hosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4 gb lık bu tip bir dedicated var mı acaba ?
    Öncelikler merhaba ;
    Bu sunucu kampanya sunucusu olduğu için 4GB ramli bir makineyi 225 TL 'ye sağlayabilirim.

    Ayrıntılar için info@stormbilisim.com adresini ekleyebilirsiniz.
  • 28-04-2009, 22:55:14
    #8
    Üyeliği durduruldu
    hayırlı satışlar
  • 29-04-2009, 02:10:53
    #9
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    playofcs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlı satışlar
    Teşekkürler.