Merhaba
DGN içi oem tower kasa sunucu barındırmak istiyorum.
sürekli 85-90 mbps trafik
teklifinizi bekliyorum
teşekkürler
edit : Sadece dgn içi teklif lütfen.
teşekkürler
Hostumo Semih bey ile anlaştık.
İlginize teşekkürler
OEM Sunucu barındırma dgn içi
6
●276
- 14-10-2022, 00:59:46Merhaba:djcenk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@sametsert; ile. Görüşmenizi tavsiye ederim dgn içi kaliteli hizmet veren firmalardan biri
İyi Çalışmalar
- 14-10-2022, 01:46:25Etiket için teşekkürleribrahimtncl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Şu anda DGN tarafında barındırma için boşta alanımız kalmadı maalesef. Ama kiralama konusunda yardımcı olabiliriz isterseniz. - 14-10-2022, 05:19:37Selamlar,
Teklifimizi özel mesaj yolu ile gönderiyoruz efendim.

