Merhaba,
Yeni bir sunucu kurulumu yaptım esxi 6.7 kurulu ancak sunu tarafına ISO kopyalamak istediğimde aşırı yavaş bir şekilde kopyalama yapıyor, sunucu üzerinde 64gb ram ve 1gbit hat mevcut, var olan bir sanal sunucuyu clone etmek istediğimde de ise aynı problem var, yavaş kopyalama yapıyor daha önce başına gelenler yardımcı olabilir mi?
AMD Ryzen 5 3600,
64 GB DDR4, 2x 5 TB
SATA Enterprise HDD
Vmware esxi 6.7 yavaş kopyalama sorunu
16
●402
- 31-05-2022, 22:24:20Merhabalar,
Yeni kurmuş olduğunuz sunucunun içerisine test bir windows kurup, windows içerisinden disk testi ve speedtest sağlayabilir misiniz ?, sorunuzunun kaynağı donanımsal olma ihtimali olabilir.
bsakizli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 31-05-2022, 22:31:15Merhaba, sanal sunucular üzerinde bir disk problemi yok gayet performanslı görünüyor istediğiniz bir tool ile test yapabilirim. Ama şöyle söylebilirim speedtest değerleri browser üzerinde 400mbit çıkarken cli ile yaptığım testler 900mbit çıkmaktadır. Disk testi için hangi tool ile yapmam gerekiyor?Sunucun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-06-2022, 00:12:57Merhaba,
https://www.gezginler.net/indir/crystaldiskmark-2.html
Bu yazılımı indirip bir test çıktısı iletebilr misiniz ?
bsakizli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 01-06-2022, 00:58:30Testi yaptım sonuç bu şekilde https://prnt.sc/WmNFOhQ7LE2_Sunucun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-06-2022, 01:01:55Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.sunucu fiziksel mi yoksa nested mi diskleriniz ssd mi yoksa sas mi hdd mi işlemciniz nedir sunucu fiziksel ise modeli nedir bilgi verirmisiniz ram cpu özelliklerinide yazarmisiniz tahminim nested gibi.
- 01-06-2022, 01:05:23Merhaba hentzer tarafından alınmış AX41 OEM sunucu bilgileri alt tarafta paylaşıyorum.ymazmustafa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
AMD Ryzen 5 3600,
64 GB DDR4, 2x 5 TB
SATA Enterprise HDD
- 01-06-2022, 01:38:58Merhaba bsakizli,bsakizli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaşadığınız sorun muhtemelen sata disk r/w kaynaklı.
İyi çalışmalar. - 01-06-2022, 01:48:23Aslında sorun yok donanımdan kaynaklı normal bir yavaşlık olarak anlıyorum doğru mudur?CliaWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle