Merhabalar,
Yeni kurmuş olduğunuz sunucunun içerisine test bir windows kurup, windows içerisinden disk testi ve speedtest sağlayabilir misiniz ?, sorunuzunun kaynağı donanımsal olma ihtimali olabilir.
Merhaba,
Yeni bir sunucu kurulumu yaptım esxi 6.7 kurulu ancak sunu tarafına ISO kopyalamak istediğimde aşırı yavaş bir şekilde kopyalama yapıyor, sunucu üzerinde 64gb ram ve 1gbit hat mevcut, var olan bir sanal sunucuyu clone etmek istediğimde de ise aynı problem var, yavaş kopyalama yapıyor daha önce başına gelenler yardımcı olabilir mi?