• 20-02-2009, 23:16:17
    #10
    Hayırlı satışlar müthiş kampanya. Peki bir şey soracağım. Bu sunucu bizim olduktan sonra aylık ne kadar masrafı oluyor. Sonuçta mars telekom hayrına saklamayacak sunucuları? Merakımı mazur görmezsiniz umarım
  • 20-02-2009, 23:18:18
    #11
    Üyeliği durduruldu
    ilyasbat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı satışlar müthiş kampanya. Peki bir şey soracağım. Bu sunucu bizim olduktan sonra aylık ne kadar masrafı oluyor. Sonuçta mars telekom hayrına saklamayacak sunucuları? Merakımı mazur görmezsiniz umarım
    Merhaba,

    5.ayda co-location (Sunucu barındırma) hizmeti kiralayıp hizmete devam edebiliyorsunuz.

    Saygılar
  • 21-02-2009, 03:08:33
    #12
    Pekiyi co-location (Sunucu barındırma) hizmet ücretlerinizi ögrenebilirmiyiz
  • 21-02-2009, 09:09:22
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı Olsun güzel kampanya
  • 21-02-2009, 12:26:38
    #14
    Üyeliği durduruldu
    yesil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pekiyi co-location (Sunucu barındırma) hizmet ücretlerinizi ögrenebilirmiyiz
    belirleyip konuya yazacağım.

    Saygılar
  • 21-02-2009, 12:32:32
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Exa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı Olsun güzel kampanya
    Teşekkürler
  • 21-02-2009, 13:05:08
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hayırlı satışlar Mustafa
  • 21-02-2009, 13:39:26
    #17
    Üyeliği durduruldu
    iDealhosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı satışlar Mustafa
    Sağolun Fazlı bey
  • 21-02-2009, 13:50:24
    #18
    hayırlı satışlar arkadaşım