Herkesi Sunucu Sahibi Yağacagız
29
●2.257
- 20-02-2009, 23:16:17Hayırlı satışlar müthiş kampanya. Peki bir şey soracağım. Bu sunucu bizim olduktan sonra aylık ne kadar masrafı oluyor. Sonuçta mars telekom hayrına saklamayacak sunucuları? Merakımı mazur görmezsiniz umarım
- 20-02-2009, 23:18:18Üyeliği durdurulduMerhaba,ilyasbat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
5.ayda co-location (Sunucu barındırma) hizmeti kiralayıp hizmete devam edebiliyorsunuz.
Saygılar - 21-02-2009, 12:26:38Üyeliği durduruldu
- 21-02-2009, 13:05:08Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hayırlı satışlar Mustafa
- 21-02-2009, 13:39:26Üyeliği durdurulduSağolun Fazlı beyiDealhosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle