• 18-01-2007, 01:09:41
    #19
    Kurumsal PLUS
    Yurtdışının en iyisi EV1 üzerine tanımıyorum yok böyle bir dc 3 sene boyunca ev1 kullanmıştım 1 gün bile bir sorunum çıkmadı bu koca 3 senede ev1 de... fiyat olarak pahalı ancak paraya kıyanlar sorun yaşamayacagınız bir dc.
  • 18-01-2007, 02:13:04
    #20
    affetmekyok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunun fiyatı nedir?
    120 euro o sunucular aylık sözleşmeli.
  • 21-01-2007, 11:32:50
    #21
    affetmekyok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    websiteniz baya güzel görünüyor emek harcanmış üzerinde belli..
    Evet bende siteyi çok beğendim tebrikler.
  • 21-01-2007, 18:19:14
    #22
    Sevinchost.net adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet bende siteyi çok beğendim tebrikler.
    tşkler. Erhan Mahmut arkadaşımız yaptı.
  • 27-01-2007, 05:58:59
    #23
    sunucu satılmıştır tşkler. Varolan stoklardan haberdar olmak için sihirlinet@hotmail.com adresimden bana ulaşabilirsiniz. İyi çalışmalar.
  • 29-01-2007, 19:11:59
    #24
    BurakH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence fiyatlar o kadarda ucuz değil.Netdireckten bir kere server aldım pişman oldum.Maillerine 48 saat sonra cvp veriyorlar.Format attıracaksan 1 hafta sonra atıyorlar.Ne frewall nede ek bir hizmetleri yok.Alacaksan teklan,ovh(ama ırkçı bir yer),nixcon,the planet,sistemnet, layered . ben olsam buralardan satıs yaparım.
    BurakH; Netdirekt managed hizmeti veren bir firma değil. Direkt olarak sunucu satıyor sana. Eğer managed hizmeti istiyorsan ve Türkiye'deysen TeknoServer'ı kullanabilirsin. 1 senedir TeknoServer ile çalışıyorum, toplamda 4 tane sunucu aldım oradan ve hepsi aktif olarak çalışıyor, her problemime kısa sürede yanıt alıyorum. Tüm çalışanları, başta şirket sahibi Semih Bey olmak üzere oldukça canayakın, yardımsever ve anlayışlı insanlar. Onun için direkt olarak Netdirect'den almak yerine, TeknoServer'dan alın derim ben.
  • 30-01-2007, 08:10:39
    #25
    Kerem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    BurakH; Netdirekt managed hizmeti veren bir firma değil. Direkt olarak sunucu satıyor sana. Eğer managed hizmeti istiyorsan ve Türkiye'deysen TeknoServer'ı kullanabilirsin. 1 senedir TeknoServer ile çalışıyorum, toplamda 4 tane sunucu aldım oradan ve hepsi aktif olarak çalışıyor, her problemime kısa sürede yanıt alıyorum. Tüm çalışanları, başta şirket sahibi Semih Bey olmak üzere oldukça canayakın, yardımsever ve anlayışlı insanlar. Onun için direkt olarak Netdirect'den almak yerine, TeknoServer'dan alın derim ben.
    Kerem bizde semihle çalışıyoruz zaten. Arkadaş direk netdirektle çalıştığı için pişman olmuş olabilir. Bizimle çalışan arkadaşlardan pek şikayet duyamazsınız zaten. İyi çalışmalar.