Dediğiniz gibi 85.152.x ipleri için muhakkak Profilo Telekomdan almanız gerekli.Ancak düşünürseniz aşağıdaki linki bi inceleyin.Radore Telekom/İSTANBUL ile çalışıyoruz, iplerimiz 79.98.x ve 94.101.x şeklinde.
https://www.r10.net/dedicated-co-loca...ece-259tl.html
Dedicated alicam para hazir
19
●1.381
- 09-02-2009, 17:42:40- Teklif İptal -
Lokasyon : Bursa DGN Verimerkezi
Core2Quad Q6600
8 GB DDR2 Kingston Ram
250 x 2 GB HDD
10 Megabit / Sec. Paylaşımsız Bağlantı
Ücretsiz 29 Adet IP
Seçilebilir İşletim Sistemi
Aylık : 650 TL
IP Aralıkları ; 89.107. şeklinde veyahut, 212.175. şeklinde verebilirim. Sunucu işletim sistemi seçeneğinden sonra hemen teslim durumdadır.
MSN Messenger : info@tr-network.net
Teşekkürler,
Saygılarımla.. - 09-02-2009, 18:18:54acanozkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Profilo Telekom 'dan 10mbit paylaşımsız hat ile birlikte iletideki özelliklerdeki makinamızı hizmetinize sunabiliriz.
Xeon 5320 1.8Ghz 1U Kasa
4 GB ECC Ram
2x 320GB Sata Raid Çalışan Disk
50 Adet Ip
Windows / Linux işletim sistemi
10Mbit hat
Aylık 750 TL
Ram olarak 8GB derseniz 2 iş günü içerisinde üzerine ilave edilebilir.
8 GB ram ile ücreti 850 TL
Erik Medya İnternet Hizmetleri - 10-02-2009, 10:53:59Üyeliği durduruldukardesım yha hangı akla hızmety edıyosun sen. Yasımı benı cekemeyn bırısı 16 dedı buyursun gelsın ıspat edeyım. yada gel ekle msn camda kendımı ve kımlıgımı gosterıyorum.16 yasındysam buyur ekle msn@playofcs.com ekle gosterııym kac yasımda oldugumu. SAygılar
- 10-02-2009, 12:18:23Konuşma şeklinizden daha farklı birşeyi düşünmek zor oluyor. İyi çalışmalar.
Edit: Şaka gibi. 16 yaşında değilim, gel kanıtlayım, kamera açim v.s yazıyorsun. Başka bir konuda 17 yaşındayım diyorsun. Çok fark varmış gerçekten
https://www.r10.net/1058108952-post34.html