• 09-02-2009, 16:34:21
    #10
    Dediğiniz gibi 85.152.x ipleri için muhakkak Profilo Telekomdan almanız gerekli.Ancak düşünürseniz aşağıdaki linki bi inceleyin.Radore Telekom/İSTANBUL ile çalışıyoruz, iplerimiz 79.98.x ve 94.101.x şeklinde.

    https://www.r10.net/dedicated-co-loca...ece-259tl.html
  • 09-02-2009, 17:42:40
    #11
    - Teklif İptal -

    Lokasyon : Bursa DGN Verimerkezi
    Core2Quad Q6600
    8 GB DDR2 Kingston Ram
    250 x 2 GB HDD
    10 Megabit / Sec. Paylaşımsız Bağlantı
    Ücretsiz 29 Adet IP
    Seçilebilir İşletim Sistemi

    Aylık : 650 TL

    IP Aralıkları ; 89.107. şeklinde veyahut, 212.175. şeklinde verebilirim. Sunucu işletim sistemi seçeneğinden sonra hemen teslim durumdadır.

    MSN Messenger : info@tr-network.net

    Teşekkürler,

    Saygılarımla..
  • 09-02-2009, 18:18:54
    #12
    acanozkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba. Ben playofcs.com un sahibiym. Ve sunucularım için makine alıcağım . 8 gb ram ıslemcı gayet hızlı ve 10 mbit paylasımsız hat istiyorum. İp aralıgım 85.153.x.1-50 arası olacak. Lütfen acil para hemen yatırılacak.

    Profilo Telekom 'dan 10mbit paylaşımsız hat ile birlikte iletideki özelliklerdeki makinamızı hizmetinize sunabiliriz.

    Xeon 5320 1.8Ghz 1U Kasa
    4 GB ECC Ram
    2x 320GB Sata Raid Çalışan Disk
    50 Adet Ip
    Windows / Linux işletim sistemi
    10Mbit hat
    Aylık 750 TL

    Ram olarak 8GB derseniz 2 iş günü içerisinde üzerine ilave edilebilir.

    8 GB ram ile ücreti 850 TL

    Erik Medya İnternet Hizmetleri
  • 09-02-2009, 21:22:13
    #13
    Arkadaşın tutumsuz davranışlarından ötürü, teklifimi geri çekiyorum.

    Teşekkürler,

    Saygılarımla..
  • 09-02-2009, 21:32:03
    #14
    Üyeliği durduruldu
    versende almazdım kardesım hayırlı satıslar
  • 09-02-2009, 21:41:05
    #15
    Sizede hayırlı işler, aradığınızı bulmanız dileği ile.

    Teşekkürler,

    Saygılarımla..
  • 10-02-2009, 05:59:45
    #16
    16 Yaşında birine nasıl hizmet satıyorsunuz arkadaşlar merak ettim?
  • 10-02-2009, 10:53:59
    #17
    Üyeliği durduruldu
    kardesım yha hangı akla hızmety edıyosun sen. Yasımı benı cekemeyn bırısı 16 dedı buyursun gelsın ıspat edeyım. yada gel ekle msn camda kendımı ve kımlıgımı gosterıyorum.16 yasındysam buyur ekle msn@playofcs.com ekle gosterııym kac yasımda oldugumu. SAygılar
  • 10-02-2009, 12:18:23
    #18
    Konuşma şeklinizden daha farklı birşeyi düşünmek zor oluyor. İyi çalışmalar.

    Edit: Şaka gibi. 16 yaşında değilim, gel kanıtlayım, kamera açim v.s yazıyorsun. Başka bir konuda 17 yaşındayım diyorsun. Çok fark varmış gerçekten https://www.r10.net/1058108952-post34.html