Konuşma şeklinizden daha farklı birşeyi düşünmek zor oluyor. İyi çalışmalar.
Edit: Şaka gibi. 16 yaşında değilim, gel kanıtlayım, kamera açim v.s yazıyorsun. Başka bir konuda 17 yaşındayım diyorsun. Çok fark varmış gerçekten
https://www.r10.net/1058108952-post34.html