• 29-10-2008, 17:53:25
    #19
    Kurumsal PLUS
    Hem korkuyor hem saldırıyor bu mantığı anlamak mümkün değil 3 Aydır hangi meslektaşımız bu çözemedim doğrusu..

    İyi Çalışmalar Herkese
  • 29-10-2008, 18:21:38
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    çekemeyen çokkkkkkk osman caktırma
  • 29-10-2008, 19:01:36
    #21
    Osman sana gösterdim banada 50 mbit saldırıyorlar halen - bot günü bugün
    Herhalde eline botu alan bizleri deneme tahtası sanıyor
  • 29-10-2008, 19:09:30
    #22
    Kurumsal PLUS
    Mbit sorun değil benim için o konuda sorunumuz yok paket sayısı çok fazla..

    Neyse düzgün şuan zaten Netinternet Telekom - Monitor : 212.68.41.2 buradan takip edebilirsiniz networku..

    Konuyu uzatmayalım kitleyelim hatta mümkünse.. 6dk bir kesinti için konu açılmasını zaten uygun bulmuyorum ben yöneticilerde bulmayacaktır
  • 29-10-2008, 20:32:13
    #23
    Ni-Osman'ın isteği üzerine konuyu kilitlliyorum kendisine pm ve telefon ile ulaşabilirsiniz.