• 31-03-2020, 20:40:59
    #1
    Üyeliği durduruldu
    mrb arkadaşlar. vds giriş yapmaya çalışıyorum siyah ekran karşıma geliyor telefonun interneti paylaşıma açıp vds sorunsuz giriş yapabiliyorum. modemden gelen internet ile giriş yapamıyorum. modem sıfırlayıp bidaha kurulum yaptım sonuç aynı. 14 adet vds daha bulunmakta onlarda sorunsuz giriş yapmakta.

    http://prntscr.com/rqbkvv
  • 31-03-2020, 21:37:35
    #2
    ctrl alt del yapıp görev yoneticisini çalıştırmayi deneyin oradan çalıştıra basın explorer.exe yazın ayrıca 2. Ekran varsa pc de çıkarmayı deneyin
  • 31-03-2020, 21:51:31
    #3
    Üyeliği durduruldu
    beyweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ctrl alt del yapıp görev yoneticisini çalıştırmayi deneyin oradan çalıştıra basın explorer.exe yazın ayrıca 2. Ekran varsa pc de çıkarmayı deneyin
    Telefonumun internetini bilgisayara bağladığım zaman ekran geliyor sorunsuz öyle kullana biliyorum. Ama kendi modem interneti olunca kullanamıyorum. Siyah ekranda kalıyor.