mrb arkadaşlar. vds giriş yapmaya çalışıyorum siyah ekran karşıma geliyor telefonun interneti paylaşıma açıp vds sorunsuz giriş yapabiliyorum. modemden gelen internet ile giriş yapamıyorum. modem sıfırlayıp bidaha kurulum yaptım sonuç aynı. 14 adet vds daha bulunmakta onlarda sorunsuz giriş yapmakta.
http://prntscr.com/rqbkvv
Uzak Masaüstü Bağlantısı Siyah ekran?
2
●195
- 31-03-2020, 21:51:31Üyeliği durdurulduTelefonumun internetini bilgisayara bağladığım zaman ekran geliyor sorunsuz öyle kullana biliyorum. Ama kendi modem interneti olunca kullanamıyorum. Siyah ekranda kalıyor.beyweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle